close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עומדים להתחיל הליך גירושין? כך תבחרו מגשר גישור משפחתי

מערכת שורשל תשרי, תשפא18/10/2020

אם לא יהיה שיתוף פעולה מלא מצד כולם, כמעט בלתי אפשרי יהיה להביא את הצדדים למצב שבו הם באמת מצליחים לפתור את הבעיות

תגיות:
צילום: freepik

הבחירות שאתם עושים הן בחירות מאוד משמעותיות להליך הגירושין כולו, בטח כאשר אתם צריכים לבחור את המגשר שיסייע לכם עם גישור משפחתי. בכדי שתוכלו להגיע למצב שבו אתם מוציאים את המקסימום מההליך, אתם תהיו מוכרחים לבחור את המגשר הנכון – מגשר שיהפוך את כל הרצון המשותף להצלחה כבירה.

אז איך בוחרים את המגשר הנכון? חברת מוסכם היא אחת מהחברות המובילות לביצוע גישור משפחתי. היא תסביר לכם בדיוק איך תוכלו לבחור את המגשר הטוב ביותר, זה שביחד איתו אתם תוכלו להוציא את המקסימום מההליך – ואולי אפילו תוכלו להשיג דברים שלא חשבתם

עליהם עוד בתחילת הדרך.

תבחרו מגשר עם ניסיון משמעותי בגישור
אתם לא יכולים לקחת סיכונים, בטח לא כאשר מדובר על גישור משפחתי שיכול להיות כל כך משמעותי לעתיד. לכן מוטב יהיה שתבחרו את המגשר על פי הניסיון שלו, ככל שיהיה לו יותר ניסיון – כך אתם תוכלו לדעת שיהיו לו יותר כלים לעזור. מגשרים שאין להם ניסיון, לא יוכלו להציע לכם את כל הכלים הרצויים – ומכאן אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב שבו אתם מדשדשים במקום ולא באמת מתקדמים.

 

תבחרו מגשר שמוסכם על כל הצדדים
בחירת מגשר שיבצע גישור משפחתי לא יכולה להתבצע על ידי צד אחד בלבד, שכן בגישור תמיד יהיה יותר מצד אחד. לכן חשוב מאוד שהמגשר יהיה מוסכם על כל הצדדים, כך שיהיה ניתן להגיע למצב שבו התהליך כולו מתחיל ברגל ימין. אם התהליך לא יתחיל ברגל ימין, יהיה מאוד קשה להגיע למצב שבו התהליך יוגדר בהצלחה – ולא מן הנמנע שתמצאו את עצמכם בסיטואציה שבה אין שום התקדמות חיובית במהלך התהליך.

תבחרו מגשר שיהיה לכם קל להגיע אליו
תהליך גישור מכל סוג שהוא הוא תהליך שדורש לא מעט מאמץ מהצד שלכם, מאמץ שיאפשר לכם להגיע לכל המפגשים ולהיות מחויבים לתהליך לכל אורך הדרך. לכן זה קריטי לבחור מגשר שיהיה לכם קל להגיע אליו, קל להגיע לפגישות איתו – כי כל פגישה היא עוד צעד בדרך להשגת המטרה. מספיק שתפספסו פגישה אחת, ואתם עוד עלולים למצוא את עצמכם חוזרים לאחור – וזה רק יקשה עליכם.

 

תבחרו מגשר שיהיה לכם נוח לשתף אותו
גישור משפחתי באמצעות חברת מוסכם או באמצעות כל חברה אחרת בנוי על פי שיתוף הפעולה של כל הצדדים המעורבים בו. אם לא יהיה שיתוף פעולה מלא מצד כולם, כמעט בלתי אפשרי יהיה להביא את הצדדים למצב שבו הם באמת מצליחים לפתור את הבעיות. לכן אם אתם רוצים לבצע את ההליך בצורה מוצלחת, מוטב יהיה שחברו מגשר שיהיה לכם נוח איתו – שתוכלו לשתף אותו במה שאתם באמת מרגישים. רק כך תוכלו להוציא מהלימון שיש לכם ביד לימונדה.

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה